brenda en tam

Wij zijn open voor inschrijving!

Wij zijn op 1 januari 2022 uit beta gegaan en zijn voor iedereen open voor inschrijving!

De afgelopen 2 jaar hebben wij hard gewerkt om dit systeem zo goed mogelijk te maken voor alle fotografen. Alle grote bugs zijn eruit gehaald en het fundament staat als een huis!

De aankomende periode gaan we alles nog beter maken en ons ook richten op het on boarding proces. Dat houdt in dat wij nieuwe leden en bestaande leden willen helpen bij het ontdekken van het systeem. Wij gaan nog meer uitleg filmpjes maken zodat je heel makkelijk alles kan instellen. Studio management kan heel veel, maar is ook zo ontworpen dat het heel gebruiksvriendelijk is. De meeste leden kunnen zonder ooit 1 voorbeeld video te bekijken het hele systeem inrichten.

Wil jij graag hulp bij de start van jouw Studio management reis? Dan kan je een 30 minuten video call met Tam met Tam inboeken. Hij kan je een rondleiding door het systeem geven en je helpen met technische zaken zoals het koppelen van je contactformulier en je iDEAL betalingen activeren.

Hiernaast geven wij ook 1 keer in de maand een webinar aan onze leden waarin we vragen beantwoorden, leuke kennis en nieuwtjes delen. Dit webinar wordt opgenomen en kan je terugkijken in je Studio Management account wanneer het jou uitkomt.

Verder is het onze hoogste prioriteit om onze klantenservice zo goed mogelijk te houden. Wij streven ernaar om iedereen die een vraag heeft binnen 24 uur te beantwoorden (ook in het weekend en in de avond) Vragen en of bugs (storing) kan je melden via ons contactformulier.

Wij hopen jullie te verwelkomen bij Studio Management!

Kijk HIER wat het systeem allemaal kan

Studio management

Eindelijk een software systeem die je leven makkelijker maakt als fotograaf. Regel alles professioneel voor je klanten en hou alles overzichtelijk geordend. Snel en effectief.

Lees meer