Landingspagina maken voor gratis content om meer leads te genereren
Met een landingspagina kan je vanuit je website een “verborgen” pagina aanmaken die alleen te benaderen is als je de link van deze pagina hebt. Dit is een pagina wat apart is opgezet om bepaalde content te verkopen of gratis weg te geven. Denk bijvoorbeeld aan een gratis trouwbrochure die je aan de aanstaande bruidsparen wilt weggeven.
Een landingspagina zonder een “call to action” zal niet het meest optimale landingspagina zijn! Het “call to action” element kan je op verschillende manieren implementeren. Je kan het via een duidelijke knop met duidelijke tekst kunnen neerzetten. Of je kan ook direct een formulier insluiten in de pagina.
Voor beide bovenstaande opties heeft Studio Management hiervoor de juiste oplossing! Je kan een link plaatsen richting een formulier link die je uit Studio Management hebt gekopieerd of je kan ook direct het formulier in deze pagina insluiten.
Studio Management heeft een super gebruiksvriendelijke formbuilder! Je kan binnen een paar klikken gelijk een formulier opzetten! Je kan het formulier bijvoorbeeld gebruiken om emailadressen van de leads te verzamelen en ook dat ze direct ingeschreven worden in een nieuwsbrief mailing lijst (deze functie zit in Studio Management in de testfase)
Je kan ook gebruiken om de digitale bestanden (trouwbrochure) te leveren na invullen van het formulier. In Studio Management kan je het formulier gebruiken in combinatie met workflows! Nadat de lead het formulier heeft ingevuld wordt er een workflow gekoppeld aan deze lead. De workflow kan je zo inrichten dat er mailtjes worden verstuurd op basis van de instellingen/tijden die jij hebt aangegeven. Zo kan je na een aantal uren de trouwbrochure toesturen!
Ben je benieuwd? Schrijf je in voor de gratis 30 dagen proef! Wees welkom!