Email marketing strategie voor fotografen
Marketing draait simpelweg om het juiste aanbod, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep presenteren. Een veelgebruikte techniek is de freebie: een gratis weggever waarmee je
Makkelijk je professionele album ontwerpen als fotograaf
Elke fotograaf begint vaak zijn carrière met alleen het delen van digitale bestanden van hun shoot. Ze sturen vaak een simpele mail waarin een zipje van de
Waarom iedere fotograaf in 2025 een CRM nodig heeft
Elke fotograaf die zichzelf serieus neemt en professioneel werk aflevert kan er niet omheen. Je hebt een CRM nodig die ervoor zorgt dat je overzicht houdt en
Marketing strategieën voor fotografen
Nieuw jaar, nieuwe ronde en nieuwe kansen! Elke slimme onderneemster begint het nieuwe jaar met doelen stellen. Het is belangrijk om een gericht doel en plan te
Wanneer heb je een CRM systeem nodig voor je fotografie onderneming?
Als fotograaf rol je vaak hobbymatig in het vak. De meeste fotografen hadden niet eens de ambitie om professioneel fotograaf te worden. Het was hun passie. Totdat
Fotograferen combineren met een vaste baan OF je vaste baan opgeven en vol voor je fotografie droom gaan?
De meeste fotografen starten hun fotografie passie puur vanuit hun hobby. Zo begon ik zelf ook. Ik kocht met mijn vakantiegeld mijn allereerste spiegelreflex camera. Ik kon
Hoe voorkom je dat je je shoot kwijtraakt?
Je hebt een prachtige shoot gedaan, de beelden staan op je kaartje en je kijkt uit naar het bewerken. En dan gebeurt het: een volle geheugenkaart, een
Belang van bestaande klanten tegenover nieuwe klanten binnenhalen
Nieuwe klanten binnenhalen voelt altijd spannend. Je zet een campagne op, krijgt een nieuwe aanvraag binnen en je denkt: “Het werkt!” Maar laten we eerlijk zijn: hoeveel
Hoe bouw je een exclusief merk op als fotograaf
Het opbouwen van een reputatie als luxe en high end merk komt niet zomaar aanwaaien. Daar zul je als fotograaf belangrijke beslissingen voor moeten nemen. In dit